ДЗЁННІК КАНДЫДАТА Ў КАНДЫДЫТЫ. Дзень 2 і 3

12.09.19
Нягледзячы на спробы пераканаць мяне ў адваротным, я не сумняюся, што зрабіў правільна, калі падаў дакументы. Бо хто ж калі не мы, калі краіна ў перманентным стане небяспекі? Сумняюся цэлы дзень толькі ў адным: ці сапраўды зарэгіструюць ініцыятыўную групу. Дзень праходзіць у насычаным працоўным рытме, у якім згубілася чаканне. Урэшце, пад вечар патэлефанавалі са слонімскага райвыканкама, і нават запрасілі на заўтра на паседжанне выбарчай камісіі, дзе адбудзецца рэгістрацыя ініцыятыўных груп. Быў прыемна здзіўлены, але ад наведвання такога паседжання устрымаўся. Заўтра ж стане сапраўды зразумелым “быць ці не быць”.

13.09.19
Зарэгістравалі! Увесь вечар правяраў старонку сайта слонімскага райвыканкама. І, урэшце, бліжэй да 18 гадзін пабачыў на ўласныя вочы маё прозвішча ў ліку чатырох прэтэндэнтаў у кандыдаты па Слонімскай выбарчай акрузе. Вось так я ўступаю на новы для сябе шлях, з вераю, што толькі самаадданай працаю можна чагосьці дасягнуць і дамагчыся. Узгадаліся словы французскага паэта Арюра Ало: “Кожная хвіліна заўсёды можа стаць апошняй. І патрэбна яе пражыць так высока, так аддана, так глыбока, як ні адну іншую. І калі б я не быў на гэта здольны, я здрадзіў бы непаўторнасці і адзінасці жыцця”. Напісаў зацемку для сацыяльных сетак, бо без гэтага сёння нікуды:
“Я маю бачанне таго, як дапамагчы маім землякам, як маёй любай Бацькаўшчыне ўступіць у "Залаты век". За апошнія некалькі месяцаў жыццё падкінула шэраг знакаў, якія пераканалі не сядзець збоку-прыпёку, узяць адказнасць. Таму я распрацаваў адпаведную праграму і падаў дакументы ў Слонімскую выбарчую камісію. Сёння прыйшоў адказ: маю ініцыятыўную групу зарэгістравалі па Слонімскай выбарчай акрузе № 58 у межах падрыхтоўкі да выбараў у Палату прадстаўнікоў.
Цяпер цягам месяца мне неабходна сабраць 1000 подпісаў жыхароў Слонімшчыны і Зэльвеншчыны, каб стаць кандыдатам у дэпутаты і ў далейшым мець магчымасць данесці свае ідэі людзям.
Я не належу ні да якіх палітычным сілаў - ні дзяржаўных, ні апазіцыйных. Я звычайны грамадзянін, які проста любіць і шануе родны край, і гатовы дзеля яго карысці і лепшай долі рабіць усё магчымае, і нават трошачкі болей.І памятайце: тое, перад чым ты гатовы скарацца кожны дзень, не зменіцца ні-ко-лі!
________________________________
У меня есть видение того, как помочь моим землякам, как моей любимой малой Родине вступить в "Золотой век". За последние несколько месяцев жизнь подкинула ряд знаков, которые убедили не сидеть сложа руки, взять ответственность. Поэтому я разработал соответствующую программу и подал документы в Слонимскую избирательную комиссию. Сегодня пришёл ответ: мою инициативную группу зарегистрировали по Слонимскому избирательному округу № 58 в рамках подготовки к выборам в Палату представителей.
Теперь на протяжении месяца мне необходимо собрать 1000 подписей жителей Слонимщины и Зельвенщины, чтобы стать кандидатом в депутаты и в дальнейшем иметь возможность донести свои идеи людям .
Я не принадлежу ни к каким политическим силам - ни государственным, ни оппозиционным. Я обычный гражданин, который просто любит и бережет родной край, и готов для его пользы и лучшей доли делать всё возможное, и даже немножко больше. И помните: то, с чем ты смиряешься каждодневно, не изменится ни-ког-да!”

No comments:

Post a Comment